اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۷۵۴۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام
گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.

با توجه به اینکه رکورد‌های تردز در روز‌های آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم]ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->